Ako funguje predplatné?
Predplatné sa automaticky obnovuje podľa vami zvoleného intervalu doručovania a produkty budú automaticky doručené obchodom po každom úspešnom obnovení. Ak ste napríklad začali mesačné predplatné, systém vám každý mesiac automaticky stiahne peniaze z kreditnej karty a výrobky vám budú každý mesiac doručené až domov, bez toho, aby ste museli sami zadávať objednávku!
Môžem pozastaviť alebo zrušiť predplatné?
Áno, samozrejme. Predplatné môžete kedykoľvek pozastaviť alebo zrušiť na zákazníckom portáli, ako je vidieť na obrázku nižšie. Jediný prípad, keď predplatné nie je možné zrušiť, je, ak ste začali predplatné, ktoré si vyžaduje určitý počet platieb, než ho môžete zrušiť. Do zákazníckeho portálu sa dostanete prostredníctvom čarovného odkazu, ktorý ste dostali v e-maile, ktorý vám bol zaslaný pri prvej objednávke predplatného v obchode. Prístup k svojim predplatným máte aj vtedy, ak si v obchode vytvoríte účet.

Ako môžem vynechať alebo presunúť poplatok na iný dátum?
Poplatok môžete vynechať alebo presunúť na iný termín na zákazníckom portáli. Pri každej naplánovanej dodávke sa nachádza tlačidlo Vynechať platbu, ktoré môžete použiť na preskočenie poplatku. Poplatok môžete preplánovať kliknutím na tlačidlo Preplánovať vedľa dátumu doručenia.
Môžem si pridať produkty k predplatnému?
Samozrejme. Výrobky môžete pridávať k predplatnému na zákazníckom portáli. Stačí kliknúť na tlačidlo Upraviť na karte produktov a upraviť, odstrániť alebo pridať produkty do predplatného.
Čo sa stane, ak sa platba nedá spracovať?
Ak predplatné nemožno obnoviť, pretože platbu nemožno spracovať, dostanete e-mail s odkazom, kde môžete bezpečne aktualizovať spôsob platby.